DAY 6 - Homosexuálové

16. srpna 2014 v 2:27 | Sodomagor.
love is love - Understand

Homosexualita není žádná choroba, jak si většina lidí myslí. A už vůbec to není problém společnosti. Homosexuály neodsuzuju, jsou to naprosto normální lidi, jako my ostatní. Naopak odsuzuju ty, kteří jim nadávají a ponižují je. Nikdy nepochopím ty, kteří se jim smějí. Je to každého soukromá věc, kdo se nám líbí, s kým chcem spát a trávit volné chvilky, popřípadě život. Oni se třeba můžou smát nám, že jak můžeme vůbec existovat a žít s opačný pohlavím. Možná si i myslím, že v homosexuálních vztazích není tolik hádek a hlavně nevěr. A podle mě mají i hezčí vztahy, vzhledem k tomu, že si rozumí ve více věcech. Třeba ženy - kosmetika, nákupy a muži dejme tomu sport.
Obdivuju ty, kteří se za to nestydí, přiznat to veřejně - ať už ve škole, v práci tak i v rodině. A nenutí se na sílu do vztahu s opačným pohlavím, jen aby se neřeklo. Musí to být těžké pro ně to přiznat. Tatínek si přál početnou rodinku, aby si syn dovedl domů nějakou pěknou babu, ale místo toho si přivede kluka. Ze začátku to ti rodiče můžou příjmout špatně, ale později se stanou jejich oporou. Ale taky to tak být nemusí, existuje spousta případů, kdy rodiče nedokázali příjmout orientaci svého dítěte.

Já osobně jsem si vždycky přála mít kamaráda gaye. Podle mě to musí být super, řekne ti věci narovinu, všechno s tebou probere. Ti kluci jsou mnohem víc citlivější Závidím holkám, které takového kamaráda mají. Chtěla bych hlavně promluvit k některým lidem, aby si uvědomili, že na homosexualitě nic není. Jsou to NORMÁLNÍ lidské bytosti, kteří dýchají stejný vzduch jako my, taky mají city a zranitelná místa, jako heterosexuálové. Jediný rozdíl je orientace. Oni musí bojovat se srovnáváním se s tím, že jsou odlišní a špatní lidé jim to ještě dělají těžší tím, že jim ubližují, ať slovně nebo fyzicky. Hrdě klidně tady napíšu, že mi lesbičky a gayové nevadí a už vůbec se mi nehnusí. Abych se přiznala, častěji koukám na lesbický porno, než na to normální ( ups, a je to venku :D ).

cute lesbian couple | Tumblr

Ale s jednou věcí musím nesouhlasit. A to je ta, že nejsem moc pro to, aby si adoptovali dítě. Ano, chápu, že i oni mají právo žít spokojený život s dětmi. Ale musí si uvědomit, že dnešní lidi a děti ve škole jsou strašně zlí, a budou se jim smát. Takhle to na základních školách bývá. Malé, nevyspělé děti šikanují ostatní. Ať už kvůli vzhledu, povaze, orientaci a nebo tomu, jaké máš rodiče ( homosexuály ). Nedokážete si představit, co to pro to dítě musí být, jaké bude zažívat peklo. Podle mě to děcko by bylo chudák. Ale tohle není chyba právě homosexuality, ale dnešní společnosti, která není schopna vychovat děti k toleranci k určitým "odlišnostem".

Pokud si tento článek čte nějaká lesbička či gay, ale bojí se to říct, tak se nebojte. Nestyďte se za to, kdo jste. Buďte na to hrdý. Vždy se najdou lidi, kteří vás budou chtít srazit na dno, ublížit vám a ponížit. Ale nesmíte dovolit, aby vás na to dno dostali. Musíte ukázat, že jste silný a jste rádi, že jste se narodili takhle. Jsme lidi, ježiši. Proč by jsme se měli odsuzovat kvůli orientaci? Vždyť mezi zvířaty je to naprosto normální, ne? Proč by tomu tak nemohlo být i u lidí.


Jaký je váš názor na homosexuály?

 


Anketa


Komentáře

1 ∞Christen∞ | Web | 16. srpna 2014 v 7:52 | Reagovat

jo :/ ale ještě neutekli :D ještě máš pořád 3 týdny :D tedy.. 2 a pár dnů k tomu :D to sem ráda, děkuji :-)

2 Tez | Web | 16. srpna 2014 v 8:55 | Reagovat

Naprosto s tebou souhlasím. Jsou to lidé stejně jako ostatní. Odsuzování si podle mě nezaslouží... Není to nic proti přírodě (možná proti nějakému náboženství, ale když v to ti lodé nevěří, tak jim to může bít u p...). Vždyť jsem někde četla (počkej, najdu to číslo 21 století :D), že (nenašla jsem to) některá zvířata (myslim, že dokonce kachny, ale nejsem si jistá) žijí v párech stejného pohlaví... Jasně ale to jsou zvířata a ty nikdo neřeší. -_-
U toho dítěte nemám tak úplně jasno... Třeba když spolu žijí dvě ženy, tak asi budou mít docela nutkání si dítě adoptovat. Vlastně je mi to jedno. Ať se rozhodnou takoví lidé spolu. :)
No, já jí věřím a vím, že ona bude respektovat všechno, co napíšu. Přece jenom je to moje NEJLEPŠÍ kamarádka, ale jestli se mi tenhle krok nevymstí, zjistím až časem. Ale psala, že to mam pěkně napsané. :D Dokonce i ten, jak ji tam nenávidím. :D
A jinak ti musím pochválit nový dess. Je dokonalý. :3 To víš, ta modrá...

3 Ta "neviditelná" :) | Web | 16. srpna 2014 v 10:07 | Reagovat

páni :O tak ty si to napsala uplně užasně a pravdivě! já je taky neodsuzuji, jsou to stejný lidé jako my! jenom mají jinou orientaci? no a? za to oni nemůžou! Ale vysvětlit to někomu, to je opravdu těžké. Je tady jedna holka, co je lesba a normálně se se svojí přítelkyní na veřejnosti drží za ruce a líbají se. Což já je spíše obdivuji, že kašlou na to, co si myslí bůhví co. Takhle by to mělo být a nikdo by se za to neměl stydět. Ale v dnešním světě je to dost těžký, protožo lidé se jenom ostatním smějí za zády a nebo přímo do obličeje. A myslím, že kdyby měli děti, tak by to asi nebylo moc dobré pro to díte ve škole..v téhle době opravdu ne. Takže naprosto skvěle napsaný článek! : s tím pornem si mě pobavila :D

4 the lizz. | Web | 16. srpna 2014 v 10:15 | Reagovat

taky bych strašně chtěla kámoše gaye!! musí to být boží:D
aleee jinak..homosexuálové mi fakt nevadí, pokud je nevidím se líbat nebo tak:D

5 Katrin Jancz | Web | 16. srpna 2014 v 11:26 | Reagovat

Tak to mám asi velké štěstí :) Mám tři kamarády gaye a jo, musím říct, že si s nimi pokecám líp než s heterákama :) Přijdou mi hodnější,otevřenější,citlivější ...) A musím se taky přiznat :D když koukám na porno, koukám na lesbičky :D na gaye moc ne.. :)

6 Gregiana | Web | 16. srpna 2014 v 11:32 | Reagovat

Napsala jsi krásný a hodnotný článek. Mně to nevadí, ale nemohu se dívat např. ve filmu na líbající a mazlící se muže. :>)

7 Denia | Web | 16. srpna 2014 v 11:42 | Reagovat

Pěkně a výstižně napsaný článek :). Já mám kamarádku lesbu a přijde mi fajn, i když občas já a moje okolí heteráků nechápou ty její divné poznámky, nebo když se snaží nabalovat holky, které jsou si 100% jisté, že jsou hetero. Ale to je typem člověka :). Gaye žádného ve svém okolí neznám, takže nemůžu posoudit kamarádství s nimi, ale v takových těch amerických filmech to vždycky vypadá dobře :D.
A když porno, tak radši lesbičky, na gaye nekoukám :D.
Co se týče dětí, máš naprostou pravdu, naše společnost jaksi není schopna přijímat názory od ostatních, drží se striktních pravidel a je svým způsobem podobně prudérní jako ve středověku :(.

8 Calistka | Web | 16. srpna 2014 v 12:09 | Reagovat

Já se k tomu nějak neumím moc vyjádřit, nevadí mi a nějak to nehrotím, pár kluků, co jsou homo znám a fakt jsou v pohodě :) nevidím v tom problém každý jsme na něco jiného :)

9 κrιs†чna ∞ | Web | 16. srpna 2014 v 12:18 | Reagovat

Lépe bych to asi neřekla.

To s tou adopcí je ale dost složitá věc. Každý by měl mít možnost být rodičem, pokud po tom touží. Na světě je tolik lidí, co bijí děti, nebo je po narození vyhodí na ulici a týrají je, tak proč by dítě nemohla mít milující homosexuální rodina, která se o něj postará lépe než čtyři heterosexuální partneři dohromady.
To, jak se děti chovají je chyba rodičů - právě ti omezují tyto rodiny, protože je učí odsuzovat tyto lidi tím, že jsou jim sami špatným příkladem. Učí je, co je podle nich normální, i když normálnost je relativní pojem.
Za tohle může společnost, která tím pouze omezuje ostatní.

10 Pita | Web | 16. srpna 2014 v 12:19 | Reagovat

Úžasně napsané!
Na Krétě jak jsme potkali ty kluky - dovjčata mimcohodem:D - tak jeden z nich je gay. Přiznal si to před rokem, kdy si našel přítele. Před dvěma týdny, asi, jsme byli u nich na chatě a mezitím přítel a kámošovi rodiče spolu byli v ZOO, pak u známých a skvěle si rozumí. Ten přítel je ještě ke všemu cizinec, tak mu dali počeštěné jméno a jezdí s ním na výlety a podobně. A jsem hrozně ráda, že znám jeho, i jeho dvojče.
Sestra nejlepší kamarádky je lesba a jejich rodiče, prarodiče to vzali naprosto úžasně.
a naprosto nejvíc nenávidím lidi, co je odsuzují, nadávají apod.
Nejlepší je, jak někteří frajeří, že by nějakýho gaye zabili apod. a přitom zbožńují lesbický porno a obecně lesby. Nebo, že lesby jsou víc přirozenější, než gayové. Úplně vypatlanost.

11 befitandhealth | 16. srpna 2014 v 12:35 | Reagovat

Úplně s tebou souhlasím. Vždyť oni se s tím tak narodili, nemohou za to. Každý hledá někoho s kým by byl šťastný a oni se narodili s tím, že nejlíp jím bude se stejným pohlavím. Přejme jim to štěstí, vždyť každý si ho zaslouží.

12 Luci | E-mail | Web | 16. srpna 2014 v 13:39 | Reagovat

Taky proti nim nic nemám, mám kamaráda gaye a popravdě je vážně super, i když mi někdy svými dotazy leze na nervy :D například: Jak se mám oholit zezadu na lýtku? Jaký je nejlepší holící strojek? Je lepší všechno oholit nebo ne? :D ale jinak je super :3 ale má to těžký, jeho rodiče se s tím pořád moc nesmířili a i kamarádi občas mají pěkně necitlivý poznámky... Ale už se za to nestydí tolik, jako dřív a tak jsem na něj hrdá, že to tak zvládá :))

13 Markét. :) | Web | 16. srpna 2014 v 15:17 | Reagovat

Nemám nic proti tomu. Nemám ráda lidi, co to odsuzují. Hold každý je nějaký a ne všichni jsou stejní.

14 Jannah | Web | 16. srpna 2014 v 17:07 | Reagovat

Já osobně s adopcí souhlasím, protože většina gay párů by si to dítě rozhodně zasloužilo a staralo by se o něj lépe než někteří heterosexuální rodiče! :)

15 monbella | Web | 16. srpna 2014 v 17:33 | Reagovat

Neodsuzuju je, ale nelíbí se mi to :)

16 Em Zet | Web | 16. srpna 2014 v 18:23 | Reagovat

Homosexualita mi vůbec nevadí. :)
Můj strejda je homosexuál a dnes se bohužel rozešel se svým přítelem, bylo mi ho hrozně líto... :/ Jeho přítel vypadal jak Moriarty... jestli znáš.. :D

17 Pita | Web | 16. srpna 2014 v 18:37 | Reagovat

Zrovna před chvílí jsem na jednom místě našla několik debilů, kreténů apod. (omlouvám se za ty slova) https://www.facebook.com/primacool/photos/a.478538846244.257900.97718196244/10152372816716245/?type=1&theater
Naštěstí je pod tím příspěvkem i pár normálních lidí, ale úplné minimum.

18 Mrs. Dreamy | Web | 16. srpna 2014 v 19:03 | Reagovat

Mluvíš mi z duše!
Homosexuály beru úplně jako každého jiného člověka. Nevidím na tom nic divného...
Ještě jsem nikoho takového nepotkala, ale kdyby jo, nedívala bych se na něj nijak zvlášť jinak než na ostatní.
Nechápu lidi, co proti homosexuálům něco mají. :(

19 Olja:) | Web | 16. srpna 2014 v 19:35 | Reagovat

Já mám jak kamarádky lesby tak kamaráda gaye a všichni jsou naprosto v pohodě :) většina z nich to i přiznala kamarádům a rodičům a prý to zas tak hrozné nebylo. Říkala jsem to mamce a ta mi na to řekla: "Hm to je sice hezký,ale jsem ráda,že ty jsi normální." Na to jsem se jí snažila vysvětlit,že i oni jsou normální .. ale starší lidi tohle prostě nepochopí,protože v jejich době to bylo něco příšerného a zakázaného. Pro nás už je to vcelku normální :) naštěstí.

20 Chiara | Web | 16. srpna 2014 v 20:15 | Reagovat

Máš opravdu geniální názory :)! Nemůžu s tebou nic víc než jen souhlasit. Homosexuálové a podobné "skupiny" jsou přeci stejně jako my lidé, nač je odsuzovat. Každý jsme jiný..
Kamaráda gaye nemusí být špatné, myslím si, že bych si s ním rozuměla a dobře pokecala o všem možném i nemožném :o).

21 cincina | Web | 16. srpna 2014 v 21:31 | Reagovat

Na tenhle článek jsem se moc těšila, a docela mě i potěšil:)
Nejsem homosexuální, ale bisexuální. Ví to pár kamarádu z okolí, ale rodiče ne. A ani jim to nechci říkat:)
Na porno se dívám spíš gay. Ale i lesby jsem viděla.
Kamarády gaye mám:) A hněd několik. Jsou úžasní:)
No a s tou adopcí. To podporuju. Vím, že děcka jsou hnusné, ale čím víc se to bude brát jako normální, tak tím víc se ty předsudky zlepší.

22 Ronnie Sparks | E-mail | Web | 17. srpna 2014 v 8:56 | Reagovat

Já je také neodsuzuji, ale docela mi vadí, že některý si na to jen hrajou, třeba v mém okolí hlavně holky. Chovaj se jako největší lesby, přitom jim je ani ne 11-15 let. Mám nejlepšího kamaráda gaye a je super, dala bych za něj snad i ruku do ohně :-)

23 Monica. | Web | 17. srpna 2014 v 9:56 | Reagovat

napsala jsi to parádně, takový názor mám přesně i já :) ale nemám ráda, když nějaký 13-letý kluk říká že je bisexuál apod.. nebo holka.. to mě štve.. a třeba mě chvilkama příjdou dva gayové jak se oblizují v buse docela hnus ale přeju jim to :)

24 steel32 | Web | 17. srpna 2014 v 12:20 | Reagovat

joo, napsala si to úplně přesně! :D
nechápu ty lidi co je prostě odsuzujou, kdyby to byli oni samy, tak by taky nebyli rádi, že je někdo odsuzuje. jako chápu, že ty rodiče musej mít šok z toho, ale pak si zvyknou a jestli to nepochopěj, tak to prostě nejsou rodiče :DD
každopádně souhlasim s tim adoptováním dětí. pro to dítě to pak musí bejt docela těžký :/

25 jen-nejaka | Web | 17. srpna 2014 v 12:25 | Reagovat

Z většiny souhlasím, mimo ty děti. ;)
Zkus si přečíst tento článek http://archivni.blog.cz/1407/homoparentalni-rodina-rikam-ano/
Znám děti, které vychovávají dva homosexuálové a to co povídáš vůbec není pravda. Lidé se do tohohle cpou s tímto názorem, aniž by věděli vo co go...
:) nemyslím to ve zlém :))
Jinak tahle challenge vypadá fajn :)

26 that curly girl | Web | 17. srpna 2014 v 17:53 | Reagovat

Úplný súhlas. Mám kamaráta, ktorý je homosexuál a je to vážne úžasný človek. Môžem mu povedať všetko a vždy mi pomôže. Proste je to tak, ako si napísala. Chlapci sú citlivejší.
Tiež nechápem, ako niekto u svojich detí nemôže vyvolať nejaký ten rešpekt, voči homosexuálom. Je to strašná, táto spoločnosť.
Pri tej vete s pornom som sa zasmiala, lebo ehm ehm /dobre, tiež na to pozerám častejšie:D:D/.

27 V | Web | 17. srpna 2014 v 20:50 | Reagovat

souhlasím s tebou, pěkně napsané :)
až na tu adopci. s tou já souhlasím. rozhodně lepší když dítě vyroste v milované rodině než v děcáku. a co že se jim budou smát... navíc kdyby se všichni vzpamatovali a tuto "odlišnost" přestali tolik řešit a řekli dětem, že je to normální tak bude všechno v pořádku. navíc děti jsou ve většině případů milé duše, které nevidí nic špatného na tom, že jsou dva muži nebo dve ženy spolu, dokud jim to nějaký idiot neřekne. viděla jsem viděla, kdy třeba šestiletá holčička vidí dvě ženy jak se líbají a drží za ruce a říká, že je to pěkné když se někdo má takhle rád. nebo chlapeček řekne, že musí být super mít dva táty nebo dvě mámy...

28 P. | Web | 17. srpna 2014 v 21:32 | Reagovat

Krásně jsi to napsala a souhlasím s tebou :) Já s adopcí osobně souhlasím a nechápu lidi, kteří to odsuzují.. nic na tom přece není a myslím, že dítě by si zvyklo.

29 *Shock | Web | 17. srpna 2014 v 21:44 | Reagovat

Porno je porno:D)

Mám na to stejný názor. Lesbičky i Gayové jsou stejní jak každý jiní, neodsuzuju je a nikdy nebudu! Beru je tak jako každého člověka :)

30 Desirée Lydon | Web | 18. srpna 2014 v 16:17 | Reagovat

Skvělý článek, moc hezky jsi to napsala. Já proti homosexuálům nikdy nic neměla. Když spolužačka přišla asi před 10 měsíci s tím, že je vlastně na holky, nikdo proti tomu nic neměl. Všichni jsme věděli, že to tak nějak asi bude, protože byla vždycky spíš v holčičí společnosti, ale všichni, i já, jsme to vzali tak, jak to je. Je to pořád ona. Je to pořád ta naše praštěná a soutěživá Gi, ať si chodím s kým chce :) Homosexuálové jsou prostě lidé jako všichni ostatní :)

31 Caroline* | Web | 18. srpna 2014 v 17:51 | Reagovat

Mám dokonce dva kamarády gaye a kamarádku lesbičku a je s nimi vážně sranda, kamarádka mi často chválí oblečení a vždy mi řekne, když mi to sluší, to normální holky většinou neudělají, možná ze závisti, nebo z jiných důvodů, každopádně mě to vždy potěší. A se všemi třemi je fakt mnohem větší sranda než s kýmkoli jiným :D. Naštěstí v mém okolí není moc lidí, kteří by to odsuzovali, a doufám, že jich bude stále ubývat, chce to ještě trochu času, než se ti, kteří to stále neberou konečně vzpamatují. S tou adopcí dětí s tebou souhlasím, a i oni si to musí uvědomit, děti dokážou být zlé a společnost na to ještě není dostatečně připravená.

32 Butty | Web | 19. srpna 2014 v 9:40 | Reagovat

Bomba článek! Já lesbi ani gejové také neodsuzuji. Mám kamaráda který má přítele a oba jsou fajnový a co víc umí užasně vařit a doma mají bezvadný pořádek. Takže skoro lepší jak chlap a žena. :-) No vís jak to myslím. :-)

33 • Leslie • | Web | 19. srpna 2014 v 12:34 | Reagovat

Páni...moc hezky napsaný článek. S tvým názorem se ztotožňuji.
Mám nejlepší kamarádku lesbičku, takže s ní a občas i s jejími stejně orientovanými přáteli trávím dost času a musím říct, že to jsou vážně skvělí lidé.

34 Eliza | Web | 19. srpna 2014 v 13:03 | Reagovat

Skvěle napsané! :)
Vzpomínám si, jak na facebooku byl obrázek, kde se dva kluci líbají a jedná slečna (asi 12 letá) pod to napsala: "Homosexualita je choroba, doktoři to potvrdili!"
Jsem ráda, že ji tam ostatní vysvětlili, co to choroba je - i když ona to zřejmě nepřijala.

Podporuji je, nezdá se mi na tom nic špatného. Pokud teď někdo napíše, že takto to Bůh nezamýšlel...Není snad v desateru: Miluj bližního svého?
Není tam napsáno nic ve smyslu: Miluj bližního svého jen pokud miluji opačné pohlaví.

35 Smile | Web | 19. srpna 2014 v 14:37 | Reagovat

Proti homoseuxálům vůbec nic nemám, ani proti tomu, aby si adoptovali dítě. :) Chápu, že tomu dítěti se možná ve škole budou smát, ale komu se kdo dneska nesměje? Moji rodiče jsou hetero a taky se mi ve škole smáli a šikanovali mě, na rodičích se změní akorát pohlaví... Chápu, je to důvod, proč se tomu dítěti smát, ale dneska se děti pomlouvají bezdůvodně... Takže si myslím, že je to jedno :).

Nesnáším lidi, co nadávají na lesbičky, gaye a nebo transexuály. Dobře, transexualita je už něco jiného, ale pořád mi to vadí. Lidi sami ví, jak to cítí a kdo je přitahuje, a nikdo ostatní by se jim do toho s prominutím srát neměl. :)
Palec hore. :)

36 Kira | Web | 19. srpna 2014 v 14:47 | Reagovat

Zprvu ti chci pochválit design, takové pozadí se mi vždy líbilo :)
.
Souhlasím s celým článkem, proti homosexuálům nic nemám, dokonce znám né jednoho takového člověka:) Ale nepochpím pár věcí.. Třeba homosexuály, kteří zjistili, že jsou homosexuální díky jednomu člověku, do kterého se zamilovali a potom mu dáli kopačky.. To se jako přemilovali nebo už jako nejsou homo?? A navíc v tomhle století se někteří lidé vydávají za homosexuály jen proto aby si jich někdo všímal..

37 Chica con sueños | Web | 19. srpna 2014 v 15:06 | Reagovat

Já tyhle lidi vůbec neodsuzuji :) jak jsi napsala, je to jejich soukromá věc. Sama mám kamaráda gaye a je to fakt super! je s ním sranda a věci říká narovinu :)

38 Tess | 19. srpna 2014 v 20:10 | Reagovat

Chtěla bych kamaráda gaye. :)

39 Tess | Web | 19. srpna 2014 v 21:29 | Reagovat

jo a tak trošičku jsem tě zatagovala. pardon :D http://theworldinsidemyhead.blog.cz/1408/umm-nevimjakytag

40 Marjánka. | Web | 19. srpna 2014 v 22:28 | Reagovat

Nemám nějak konkrétní názor na homosexuály. :]
Znám od vidění jednoho a maximálně mu závidím oblečení... Holku neznám žádnou, i když vlastně bejvalá kámoška jednu chvíli chodila s holkou.
Je to prostě každého věc, tak se o to moc nezajímám. :)

S tim pornem jsi mě pobavila. :D Já na něj nekoukám od té doby, co mi tam vyběhl takový ten vir ,,od Policie ČR'' :D :D
Ale hrozně se mi líbí lesbičky, jsou spolu krásné. ^.^

41 Mariiis_N | Web | 20. srpna 2014 v 12:16 | Reagovat

Ja proti nim vubec nic nemam. Láska je láska. Kdyz se milujou, tak at se milujou. Neni to nemoc a jsou to porad lidi stejny jako my :-)

42 villxcx | Web | 21. srpna 2014 v 1:30 | Reagovat

Ohh, úplně článek jako kdybych to psala já! Taky bych si přála mít i kámoše gaye, ale strašně moc *-*
btw. joo taky se radši dívám na lesbický porno :'DD

43 Nekra | Web | 23. září 2014 v 22:48 | Reagovat

Mně se homosexualita líbí ;), a omezovat je v adopci považuju za jejich diskriminaci.

44 hogreta | E-mail | Web | 25. září 2014 v 9:05 | Reagovat

A já jsem i pro adopci dětí homosexuálama. Je totiž důležité si uvědomit, že ty děti nemají výběr mezi "budu žít v heterosexuální rodině" a "budu žít v homosexuální rodině". Ony buď budou žít V DĚTSKÉM DOMOVĚ (s hromadou "sourozenců" a třemi "tetami") nebo se dvěma lidmi, kteří je budou milovat. A odepřít dítěti lásku dvou lidí, byť stejného pohlaví, jen proto, aby "se mu děti ve škole nesmály", to je pěkná pitomost. Ty děti se jinak stejně budou smát, že je z dětského domova.

To samé, když lidé říkají, že "není přirozené žít s dvěma lidmi stejného pohlaví - že nemá ženský/mužský vzor atd". Jop, hlavně že v dětském domově je zdravé prostředí, že to vůbec nevadí, že dítě nemá žádný mužský vzor, že žije třeba s dalšími deseti dětmi, že se o něho starají jen nějaké "tety". Stejně tak nikomu nevadí, když žena vychovává dítě sama (a tak dítě taky nemá "mužský vzor"). Ale jakmile by ji ve výchově pomáhala jiná žena, která by byla více než chůva, tak je to špatně?

Nicméně ta adopce dětí homosexuály je o trošku něčem jiném. Děti totiž v homosexuálních rodinách UŽ DÁVNO ŽIJÍ. Ženě se narodí dítě, nakonec se ale usadí s ženou a tak má dítě hned dvě maminky. A tyhle dvě maminky může milovat úplně stejně, odmalička s nimi může vyrůstat. Pak se té mamince, kterou má napsanou v rodném listě, stane nějaká nehoda a třeba umře. A co to dítě? Místo toho, aby mohlo zůstat s tím druhým člověkem, kterého tak miluje, místo toho, aby mohlo zůstat doma, tak musí do dětského domova, protože ta druhá maminka na něj nemá žádné právo (protože ho nemohla adoptovat). A tohle podle mě vůbec není správné. Dítě by mělo být tam, kde ho milují.

"Nedokážete si představit, co to pro to dítě musí být, jaké bude zažívat peklo. Podle mě to děcko by bylo chudák." - to dětsko už chudák dávno je, protože nemá rodiče. Vyrůstá v dětském domově a nemá nikoho, kdo by jej miloval. Tohle je peklo. Vsadím se, že kdyby si jakékoli dítě mohlo vybrat, jestli bude raději v dětském domově (který mu nezajistí žádné zázemí, v osmnáci ho vyhodí a nemá místo, kam by se vracelo) nebo jestli raději bude žít se dvěma lidmi, byť stejného pohlaví, kteří ho budou milovat, kteří mu poskytnou zázemí, kteří ho v osmnácti z domu nevyhodí a ke kterým se bude moct vracet i v dospělosti, tak je mi dost jasné, kterou z těchto dvou možností by si vybralo.

Jop, šikana je peklo. Ale nemít domov, nemít ŽÁDNÉ rodiče, je rozhodně větší peklo, než mít rodiče stejného pohlaví:).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama