DAY 3 - Můj názor na nevěru

13. srpna 2014 v 2:06 | Sodomagor.
:(

Je nevěra jen chtíč po nedostupném a touha po něčem zakázaném? Je to obyčejná lidská vlastnost nebo chvilkové poblouznění?

Proč člověk, který není ve vztahu spokojený, se nesnaží situaci nějakým způsobem změnit, ale radši uteče od toho všeho pryč a v nejhorším případě skončí v posteli u někoho cizího. Je ale pravda, že v mnoha případech se vztah v krizi nacházet nemusí, je to jen touha po dobrodružství a útěk od stereotypu. Odejít z domu se slovy "miluju tě, ale mám nějaké vyřizování, uvidíme se ráno" a přitom strávit noc u jiné slečny je jednodušší, než si přiznat, že vztah se řítí ke dnu a je nefunkční. Podvádí každý. Podvádíme své kamarády, podvádíme ve škole, podvádíme rodiče, ale podvod ve vztahu je ten nejobtížněji odpustitelný. Rozbitá sklenička se už nedá slepit. Člověk, který už jednou ve vztahu podvedl, podvede zase, bohužel.
Nevěra je špatná, ale jak se říká - co oči nevidí, to srdce nebolí. Je to smutné, ale je to tak. Pokud člověk není ve vztahu šťastný, tak ať se jednoduše rozejde. Ublíží tomu druhému rozhodně míň, než kdyby se dozvěděl, že ho podvádíš.
Já bych nikdy nevěru neodpustila. Klidně bych toho člověka mohla milovat sebevíc, nedokázala bych to. Když bych s tím člověkem zůstala, nejspíš bych mu to pořád při každé hádce předhazovala, jak se znám. Ztratila by se důvěra a už bych mu nevěřila tolik jako dřív. A není důvěra, není i vztah. Nesnesla bych pocit, že ještě dva dny předtím se dotýkal nějaké jiné holky a spal sní. Říkal ji ty všechny krásný slova, co by říkal mě. Je to hnus. Nezvládla bych to, a obdivuju ženský, který jsou schopni odpustit.
V nejhorším případě na co bych se zmohla je to, že bych si tu mařku našla a rozflákala bych jí hubu. To je taky jedna z možností.
Ještě jsem nevěrná žádnému klukovi nebyla a nehodlám to měnit. Nejsem žádná holka na jednu noc. A jestli kluk podvedl někdy mě? Ne tak doslova, nebyla to úplně nevěra, ale hrála v tom roli jiná. Vztah je jen pro dva, bylo by fajn, kdyby se někteří naučili počítat.


Jak vnímate nevěru? Byl vám někdy někdo nevěrný, nebo byli jste nevěrní vy sami?

 


Anketa


Komentáře

1 Inny Emilly | Web | 13. srpna 2014 v 2:31 | Reagovat

To je těžké téma. Já sice zastávám názor, že když už má někdo vztah, tak at' už je to opravdu vztah a né, že bude každý den ulítávat jinde. Na druhou stranu.. ubránit se tomu taky není jednoduché. Je to prostě chtíč, je to zakázané a nás to prostě láká. Nemůžu říct s jistou, že bych to nikdy neudělala. Stále říkám, že kdyby mě kluk podvedl nevadilo by mi to, pokud by to byl opravdu nějaký úlet s nějakou slečnou neznámou. Ovšem pokud by v tom byly city, bylo by to horší. Nebo pokud by se to opakovalo, nedejbože s jednou a tou samou.
Takže nějaký závěr... No, nevěra správná není, ale někdy se tomu prostě nevyhnete.

2 Andie | Web | 13. srpna 2014 v 7:26 | Reagovat

mám úplně stejný názor jako ty, nevěra je prostě hnus a já bych nevěrná být nedokázala (i když, nikdy neříkej nikdy, že) ale rozhodně bych nevěru neodpustila, nemohla bych tomu člověku potom už nikdy věřit a přesně jako ty, taky bych to tomu člověku pořád předhazovala.

3 Ta "neviditelná" :) | Web | 13. srpna 2014 v 9:14 | Reagovat

páni!! :O krásný, nový vzhled! moc pěkně si to napsala! a přesně jak si řekla..vztah je jenom pro dva. A nebo když už ten jeden nemiluje..tak aby mi to řekl na rovinu a nedělal ze mě nějakou krávu bůhví jak dlouho. Já bych to taky neodpustila..a při každé hádce bych mu to vyčetla to já vím, na to se znám až moc dobře. Je to hnusný. Šahal na jinou a pak by zase dolejzal za mnou...já bych mu dala kapky, který by ještě nezažil :D a co myslíš..nevěru jsem zažil..vyspal se s jinou..Takže to bylo něco. Fakt jsem brečela hodně dlouho.. Ale pak jsem si řekla, že takový hajzl mi za to nestojí! :)

4 Monica. | Web | 13. srpna 2014 v 9:43 | Reagovat

Tak zaprvé ti chci říct, že máš totálně parádní blog a s tím novým desingem to tu vypadá ještě lépe :) Článek o nevěře jsi napsala krásně, úplně jak kdyby to šlo z mé hlavy.. myslím si to stejné.. nechápu jak někdo může podvádět. když už ví, že prostě ten vztah nemá cenu tak proč se teda nerozjede, rozhodně tím ublíží méně.. jenomže dnešní lidi asi rádi ubližují. já přesně jako ty.. nikdy bych neodpustila nevěru, protože přesně tak ... předhazovala bych mu to u každé hádky a bylo by mi divně se ho dotknout když se dotýkal jiné a líbal ji tam a tam, fuj. mě teda ještě nikdo nepodváděl nebo aspoň o tom nevím (ani nemusím). A já bych nikdy kluka nepodvedla, nemám na to srdce někoho podvést i kdybych ho v tom vztahu už nesnášela nepodvedla bych.. nikdy :)

5 steel32 | Web | 13. srpna 2014 v 10:10 | Reagovat

naprosto, ale naprosto máš naprostou pravdu! :D
v dnešní době mi přijde, že lidi ze vztahu spíš utíkaj než aby to řešili :/ ale jestli chtěj teda podvádět, tak ať se radši rozejdou.
v tomhle druhou šanci nevidím, nevím prostě bych tam furt viděla, že se to stalo a že se to může stát znova a ta důvěra už by se mi nevrátila. a taky bych to hlavně furt předhazovala :DDD
btw. ten novej design je libovka!! :O

6 elliegdaily | Web | 13. srpna 2014 v 11:29 | Reagovat

já sem se nestačila divit:DD
mám přítele, ale když nějakej jinej kluk mě začíná balit atd tak už mám z toho jen černý svědomí:D

7 Mariiis_N | Web | 13. srpna 2014 v 12:02 | Reagovat

Me jeste nikdo ani podvadet nemohl takze tohle neposoudím, ale ja bych asi nikoho nebyla schopna podvest.

8 Summer☼ | Web | 13. srpna 2014 v 12:06 | Reagovat

Tohle všechno je strašně těžký.. :D I kdybych se to snažila změnit.. podle mě je to zbytečný.. Muž/ kluk který nikdy nebyl nevěrný.. buď je dokonalý, a nebo neexistuje. (Nikdo není dokonalý) :D

9 Monii. | Web | 13. srpna 2014 v 12:45 | Reagovat

Lépe než ty bych to neřekla. Je lepší se rozejít, než podvést.

Jinak máš hezký design blogu :)

10 T. | Web | 13. srpna 2014 v 13:13 | Reagovat

Nevera sama o sebe je veľmi zlá. Avšak existuje mnoho prípadov nevery a každý je iný, jedinečný, inak opodstatnený,.. skrátka za každou neverou sa skrýva čosi iné, a preto sa nevera nedá opodstatniť jedným argumentom. A to je na tom to zlé.

11 PjůDyPjů D. | Web | 13. srpna 2014 v 13:24 | Reagovat

Myslím že si to dost dobře vysvětlila, bohužel já jsem ta co podvedla, nebyla to krize a ani žádná touha po dobrodružství... Ten důvod proč jsem to udělala byl zcela odlišný, je to na dlouhé vyprávění, ale nebudu tu nic vyprávět. Jestli si o mě někdo myslí že jsem kurva, tak ať si to myslí, jediná já a on ví za jakých to bylo okolností. Nevěru nenávidím, i když jsem to sama udělala, a odpustit nevěru? Ne.. Jak bych pak mohla být s někým u koho bych se bála kde tu noc je.. Ta důvěra pak z toho vztahu úplně vyprchá... Znám to.. a moc dobře.

12 Teri | Web | 13. srpna 2014 v 14:17 | Reagovat

Skvělý článek. Na nevěru mám už stejný pohled jako ty. Myslím, že bych ji nedokázala odpustit a samozřejmě ani bych nedokázala já být nevěrná.. ale nikdy neříkej nikdy, že jo. Myslím, že každý se dá nějak zlákat, jen někdo jednodušeji než jiní. Mě podvedl kluk se kterým jsem byla když mi bylo 14 a tehdy jsem mu to odpustila, protože ve 14 na tohle člověk reaguje asi trochu jinak, já si v té době prostě říkala že jsme děcka tak proč to řešit. Vyklubal se z něj debil, takže znova už nevěru neodpouštím za žádnou cenu :) a já kdybych přítele podvedla, asi bych se šla odstřelit, protože já mám špatný svědomí jen z toho že se obejmu se spolužákem :D.

13 Inny Emilly | Web | 13. srpna 2014 v 16:27 | Reagovat

děkuji :)

14 Zaira | Web | 13. srpna 2014 v 16:40 | Reagovat

Já bych podvést snad ani nedokázala. Přijde mi to vůči té druhé osobě velmi nefér. Odpustit nevěru? Řekněte mi, kolik lidí ji kdy odpustilo? To jde velmi těžko. I kdyby oba podváděli, žádný z nich to nedokáže tomu druhému odpustit, i když to dělají oba.

15 :* | Web | 13. srpna 2014 v 17:09 | Reagovat

Souhlasím s tím, co jsi napsala, taky bych to nedovedla odpustit a pořád bych mu to vyčítala, takže by to nemělo cenu...nemyslím si, že bych byla schopná někoho podvést, aspoň ne ve vztahu...

16 Michaela. | Web | 13. srpna 2014 v 17:29 | Reagovat

mám na to stejný názor jako ty , z lidí kteří dokáží být ve vztahu a ještě si chodit užívat za jinejma se mi dělá špatně. nikdy bych to neudělala. mě bývalý podvedl , bohužel já s ním i přesto byla dál , protože jedinej důkaz kterej jsem měla byli anonymní smsky z internetu , po rozchodu mi bylo všechno potvrzeno v tu chvíli mi bylo špatně i ze mě samotné. nedokázala bych to odpustit , možná bych dala druhou šanci , ale musel by mě dlouho přesvědčovat , že už to neudělá , ale přesně jak píšeš , udělal jednou , udělá znovu. napsala jsi to hezky. mimochodem tvůj nový vzhled je uplně boží. :)

17 Pauline Sparrow | E-mail | Web | 13. srpna 2014 v 19:16 | Reagovat

Přesně, taky je obdivuju že to dokážou přehlédnout a odpustit. Já bych na tom byla stejně jako ty. Asi bych to taky při každé hádce vytáhla. Něvěra je prostě hnus.

18 Baška | Web | 13. srpna 2014 v 19:41 | Reagovat

Nevera, hmm, neviem či mám právo sa k tejto téme vyjadriť, pretože v láske niesom nejak expert, ale názor mám, tak ho tu napíšem :D Nevera je sviňa, ale neviem, či by sme mali toho, kto nám bol neverný viniť, pokiaľ nás samozrejme neťahá za nos a neťahá to s nami aj s tým druhým naraz.Ale človek mieni, osud mení.Podľa mňa, ak človek podvedie, tak sa vo vzťahu buď nudí, ale chce zažiť dobrodružstvo, ako si napísala.Ako sa hovorí kto nedokáže odpúšťať, nemá právo na lásku, preto ja vždy, každému a v každej jednej situácii odpúšťam, ale pamätám si to navždy :) Takže ak by ma podviedol, tak by som mu odpustila, no či by som mu dala druhú šancu, to by som si musela dosť dobre rozmyslieť ;)

19 V | Web | 13. srpna 2014 v 19:51 | Reagovat

souhlasím. já bych nevěru taky nedokázala odpustit, když už bych toho dotyčného přestala mít ráda a chtěla někoho jiného, tak se s tím prvním rozejdu, protože je hrozné ho takhle hnusně podvádět.
protože “if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”

20 Janča | E-mail | 13. srpna 2014 v 20:08 | Reagovat

Myslím si, že když někdo podvede, tak nemusí znovu. Třeba mu dojde, že to fakt neměl dělat a když ho ten druhý kvůli tomu opustí, tak tím spíš to už neudělá, než kdyby s ním i přes to zůstal. To by pak mohl mít pocit, že to může dělat pořád. Takže je dobře, že bys nevěru neodpustila (já teda taky ne).

21 Ilyya Lay | Web | 13. srpna 2014 v 20:29 | Reagovat

dokonalý článek! naprosto souhlasím. Když už vím že mi to ve vztahu nevyhovuje, proč prostě partnerovi neřeknu že už nechci dál pokračovat ? Proč prostě člověk jde a rači ho podvede. Tímhle nechutným způsobem mu ublíží.. Neříkám asi by se taky necítil nejlíp kdyby mu někdo řekl, že se s ním rozchází, ale podvod je mnohem horší. Nabourá to jeho sebevědomí, sebedůvěru a pak má kolikrát problém navázat vztah s někým jiným. Pro mě je nevěra ta nejodpornější věc, kterou může udělat jenom nejodpornější člověk!

22 Katrin Jancz | Web | 13. srpna 2014 v 20:53 | Reagovat

Dost trefný článek! Souhlasím s tebou v každém slovíčku. Mám přítele dva a půl roku,ano byla chvíle,kdy se mi jeden dost líbil,ale nepodvedla jsem ho. Moje svědomí by mi to nedovolilo a jak se znám,stejně bych mu to hned vyklopila - jsem až moc upřímná. S kamarádkou, když jsme byli v devítce, říkali jsme, že jen s jedným nechceme na celý život zůstat. Pořád je tam nějaká ta touha "zkusit" i něco jiného, ale ne. Nedokázala bych to prostě. :)

23 Olja:) | Web | 13. srpna 2014 v 21:12 | Reagovat

Na tohle téma já mám takový rozporuplný názor .. rok a půl jsem se tahala se zadaným klukem,protože to byla moje první láska a nedokázala jsem se smířit s tím,že když mu řeknu aby se s ní rozešel tak to neudělá a já si prostě řekla,že radši se o něj budu dělit než ho nebudu mít vůbec. Prostě debilita -.-
Bohužel když si to musím takhle přiznat tak většina mých kluků byla zadaných .. ale to je jejich problém a né můj že. Kluka jsem podvedla 2x a ty výčitky byly hrozný. Naštěstí teď mám kluka,do kterého jsem fakt úplně zblázněná a nemám vůbec ani pomyšlení na žádného druhého,takže je to suprový :)
Každopádně si myslím,že nevěra v manželství je hrozná .. ale nevěra v tady těch náctiletých vztazích už dneska bohužel normální..

24 Kubi | Web | 13. srpna 2014 v 21:27 | Reagovat

Nevěra je fakt hnus:/ Bohužel, myslím si, že já jsem taková trubka, že bych odpustila.. Mám příliš hodnou povahu... Ale myslela bych na to pořád, jinak jsi to skvěle napsala, fakt úžasně!:)

25 Smile | Web | 13. srpna 2014 v 21:27 | Reagovat

WOW, úžasný design! :)
Já si myslím, že nevěra je prostě věc každého. Jo, jednou mi byl nevěrnej kluk, ale to prostě ani nebyl vztah.
Řekla bych, že když je někdo nevěrnej, buď je to jako odplata za něco, co udělala jeho "drahá polovička", a nebo je to prostě pako. A nebo mu partner dává lásku, ale třeba ne sexuální uspokojení, takže za tím musí jinam...

26 *Shock | Web | 13. srpna 2014 v 22:18 | Reagovat

Dokonalý dessign! Chtěla bych se zeptat,kolik ti je?:)

Názor na nevěru? Nemám ji ráda, nikdy jsem nepodvedla a raději ukončila vztah když jsem v něm nebyla šťastná. Nedokážu nevěru odpustit, a myslím že mě ani nikdo nepodvedl. Máme na to stejný názor :)

A ještě jsem ti ještě chtěla oznámit že jsem tě nominovala http://shock-g.blog.cz/1408/retezovy-tag#komentare :)

27 cincina | Web | 13. srpna 2014 v 22:46 | Reagovat

Moje první reakce, jakmile jsem přišla tady byla něco ve stylu: "Ach můj bože!"... Už včera jsem ti chválila to pozadí... a teď je to ještě více dokonalé:) Také chystám změnu... ale ještě nevím, jestli to uskutečním:)
Jinak nevěra je podle mě dost hnusná. Myslím, že bych to odpustit nedokázala... ale já moc zkušeností ještě nemám, takže vlastně nevím, jak bych se konkrétně zachovala:)

28 Vivianna | Web | 13. srpna 2014 v 23:11 | Reagovat

S neverou skúsenosť mám. Teda nie v tom zmysle, že by som niekoho podviedla ja, ale naopak. A ja krava som mu to odpustila. Vzťah skončil tak, či tak. Poučila som sa teda a už by som to neodpustila nikomu nikdy viac. Je to vlastne úplný podraz z tej druhej strany. Sklamanie dôvery a zničenie všetkého, čo si tí dvaja vybudovali. Nechápem to a ani nepochopím.

29 Inny Emilly | Web | 13. srpna 2014 v 23:20 | Reagovat

to já taky :) je skvělej

30 Ellaria | Web | 14. srpna 2014 v 1:50 | Reagovat

K nevěře podle mého názoru musí být důvod - že by někdo podvedl je tak z principu, protože na to má dneska chuť, vybčit z řádu "mám doma perfektního přítele/přítelkyni, ale dnes mu/ji budu nevěrný/á"...
K nevěře podle mě vede nespokojenost ve vztahu...

31 Marjánka. | Web | 14. srpna 2014 v 21:39 | Reagovat

A ještě lepší je vymyšlená nevěra. To mi udělala kamarádka. Že jsem prej podvedla svýho kluka a pak mi ho přebrala. :):D

Jinak nevěrná jsem nebyla a mě možná jen ten bejvalej, co mi ho kámoška přebrala, ale to už jsem nebrala jako že spolu jsme...
A teď i kdybych měla příležitost zahnout, tak to neudělám, protože jsem na 100% spokojená a šťastná. :)

32 rose | E-mail | 3. září 2014 v 8:20 | Reagovat

Prosím, udělejte si čas a přečtěte si můj krátký svědectví, které mohou být použitelné, plně na vás, tak či onak.
Dobrý den,
   Mé jméno je Rose James. Chci sdílet tuto krátkou svědectví dobrých lidí tohoto světa. To by mohlo být užitečné pro vás v jedné cestě nebo jiný. To je můj příběh.
Můj manžel, že polygamie není špatné, že byl vidět jinou dívku za uplynulý 1 rok nyní, a řekl jsem mu, že je třeba zastavit, ale on říká, že je do ní zamilovaný, ale dokonce mluvili o spolu "FOREVER" a také její pohybující se s námi. můj manžel mě stále miluje, mu líto, jak se do toho na prvním místě, ale nejsou ochotni break-up s ní, on říká, že pokud si to Break-up, nebude mít žádný jiný vztah mimo jejich manželství. Pak jsem vysvětlit a stěžovat si moje velmi dobrá přítelkyně s názvem MERCY, a ona se na mě obrátili s jedním kouzlem sesilatel Dr SUNNY.this velký muž mi řekl, že můj manžel byl v té dámy kouzla. Ale byl schopen zlomit kouzlo a můj manžel ukončil vztah s dámou do 48 hodin, a vrátil se mi omlouval za všechny, co udělal, a prosil za svou odpuštění. Modlím se, aby Bůh všemohoucí bude i nadále můžete použít k pomoci ostatním people.Friends nezůstávají v tichosti, protože říkají, že "PROBLÉM SDÍLENÁ JE PROBLÉM HALF vyřešeno" Ale já říkám problém sdílet s tohoto velkého člověka "PROBLÉM TRVALE vyřešeno ", protože někdo jako DR SUNNY má řešení pro všechny vaše problémy, bez ohledu na problém ho jen kontaktovat na jeho e-mail: drsunnydsolution1@gmail.com žiji šťastně se s manželem a moje dvě úžasné kids.DR SUNNY mi řekl, že by ho také kontaktovat na některý z následujících problémů:

(1) chcete, aby vaše ex zpět.
(2) Vždy mít noční můry.
(3) Je třeba podporovat ve vaší kanceláři
(4) Chcete dítě.
(5) Přejete si být bohatý.
(6) chtějí držet svého manžela / manželku, aby se vaše sám navždy.
(7) potřebují finanční pomoc.
8) Chcete mít pod kontrolou vás manželství
9) Chceš si být přitahován k lidem
10) Bezdětnost
11) POTŘEBUJETE manžela / manželky
13) Jak vyhrát v loterii
14) Podpora SPELL
15) OCHRANA SPELL
16) BUSINESS SPELL
17) GOOD JOB SPELL
18) Lék pro každou nemoc.
     Kontaktujte DR dnes SUNNY a budete rádi, že jste udělal. E-mail: drsunnydsolution1@gmail.com
         Díky za váš čas

33 Inalyn | E-mail | Web | 23. září 2014 v 12:16 | Reagovat

Súhlasím. Je to niečo neodpustiteľné a neviem, ako sa s tým ľudia dokážu vyrovnať.
Ja by som podvádzať tiež nedokázala a nemám to ani v pláne, hoci by som to podľa horoskopu "jednoducho mala mať v povahe". Na takéto veci však neverím, človek sa jednoducho má ovládnuť a keď sa mu niečo nepáči, má sa ozvať a riešiť to, nie zbabelo utekať do postele s niekým iným.

34 fit-fashion-style | Web | 23. září 2014 v 12:17 | Reagovat

Podle toho, za jakých podmínek by ta nevěra byla, kdyby mě podváděl přítel dlouhodobě a jen z nudy, tak to by asi nešlo, takový ten úlet na jednu noc, bych mu odpustila. Ale třeba znám páry, kde je manželka děsná, podrážděná, protivná, despotická a ke všemu třeba ještě dost tlustá a neudržovaná, to bych se nedivila, kdyby takovou babu někdo podváděl, měl by doma teror a ještě k tomu nepěknou babu (něco jiného je, kdyby byla nemocná) a znám i ženské, které taky doma mají takového líného valacha, který si nevyčistí ani zuby a celkově se jim musí hnusit...takým se fakt nedivím

35 Lillen Blake | Web | 23. září 2014 v 12:31 | Reagovat

Nevím, jestli bych nevěru dokázala odpustit. Možná jo. U mě platí pravidlo JEDNOU A DOST. Někdy dávám i třetí šance - ale jen tehdy, když to za to stojí.

36 MaddyHarry | Web | 23. září 2014 v 14:04 | Reagovat

Nevěru bych nesnesl a ani jí nebyl schopný. Jsem si jistý tím, že bych nepodvedl. Ještě jsem nebyl v situaci, že bych byl podveden, ale asi s největší pravděpodobností - nebo spíš určitě - bych jí netoleroval. To by byl prostě konec.

37 RaTTvs | E-mail | Web | 23. září 2014 v 14:09 | Reagovat

Upřímně nevím, zda bych dokázala odpustit nevěru. Ale...
Především v začátku vztahu je dost napováženou, když je jeden nevěrný. Trochu jinak to ale beru, když jsou dva spolu např. 20 a více let. Já sama bych s tím asi měla docela vážnej problém.. Vůbec nemůžu s jistotou říct, že dokážu bejt věrná celej život jednomu.
A další věcí je třeba polyamorie, jsou ti lidé věrní nebo ne, když žijí s více partnery a všichni o tom mezi sebou vědí? Kde jsou hranice nevěry? :)

38 Em s tečkou | Web | 23. září 2014 v 14:17 | Reagovat

Nevěru bych odpustil, odlišuju sex od lásky.
Nevěrnej jsem byl jednou v životě, už je to hodně let, s danou jsme spolu byli asi měsíc, ozvala se mi bývalá, vypili jsme víno... výčitkama jsem netrpěl a dosud netrpím, bohužel.
Momentálně podvádět nemám nějak důvod, ale jsem realista a vím, že se to jednoho dne stát může, byť se snažím tomu nenahrávat.

39 Kika | E-mail | Web | 23. září 2014 v 14:36 | Reagovat

Skoro se divím, že na to zase reaguji. Už ani nechci. Myslela jsem si to stejné, myslela jsem si, že tohle bych nikdy nepřekousla, že budu mít vztah, ve kterém když už to prostě nepůjde dál, si to řekneme... Teď? Už nevěřím žádnýmu chlapovi a myslím, že už je jen jedna otázka - přijdu mu na to nebo nepřijdu? A vlastně pak už to ani není otázka nevěry, ale otázka toho jestli chci být s někým. Když je mi s ním dobře, jestli mám řešit to že podvádí (s tím, že si to automaticky myslím úplně o každém chlapovi)...

40 Kika | E-mail | Web | 23. září 2014 v 14:39 | Reagovat

[30]: Třeba tohle si nemyslím, podle mě může být chlap maximálně spokojený, může mít klidně doma Miss World, ale když by měl jistotu, že se to nikdo nikdy nedozví, proč by si neužil? Je to pro ně pudová záležitost. Jen sex.

41 lazymonkey | Web | 23. září 2014 v 14:42 | Reagovat

Z tvojho článku vidno, že si ešte nebola podvedená a hlavne si nezažila rutinu niekoľkoročného vzťahu. Nespokojnosť vo vzťahu riešiť rozhovorom??? S mužom??? 90% musíš povedať všetko po lopate inak tvoju nespokojnosť nedokážu pochopiť. Tých 10% je pravdepodobne inak orientovaných. Osobne si myslím, že kým je človek v ošiali lásky nemá ani potrebu podvádzať. Po pár rokoch začne byť zvedavý. Niekto sa pošmykne, niekto nie. Podľa mňa sú vo vzťahu horšie veci ako nejaká nič nehovoriaca jednorázovka. A kto povie, že by to nikdy neodpustil je naivný. Ale jedno si treba zapamätať - to platí hlavne pre mužov - ak vzťah chcete zachovať, k nevere sa nepriznávajte. Nikdy. Aj keď ten druhý niečo tuší.

42 queen6 | E-mail | Web | 23. září 2014 v 15:05 | Reagovat

Podle mě je nevěra jeden z nejhorších druhů zrady, ne-li ten vůbec nejhorší. Kdyby mě nějaká holka podvedla, nemohla by počítat s tím, že bych jí to odpustil nebo na to dokonce zapomněl. S takovou osobou bych už v životě nepromluvil jediné slovo, i kdyby na kolenou prosila. Jednoduše by pro mě přestala existovat. Naštěstí mám své pevné zásady a silnou vůli, takže dokážu své sliby dodržet.
Osobně nejsem nevěry schopen, jelikož ji považuji za jednu z nejhnusnějších věcí, co může ve vztahu jeden člověk druhému udělat.

43 necroparanoia | E-mail | Web | 23. září 2014 v 15:30 | Reagovat

Nevěru bych neodpustila. Bohužel, někdy víc než uskutečnění nevěry bolí samotnej záměr, myšlenka "tahle holka je fajn, s tou bych chtěl něco mít."

44 queen6 | E-mail | Web | 23. září 2014 v 15:32 | Reagovat

[41]: Zdá se mi, že právě váš názor je poněkud mimo mísu a dokonce přímo k nevěře nabádáte, respektive k jejímu sobeckému zatajování a ke lžím jen kvůli vlastnímu prospěchu, a ne kvůli tomu, že přiznáním nevěry tomu druhému ublížíte a potrestáte ho tím, za vaši neschopnost řešit problémy ve vztahu jinak, než zbabělým útěkem od nich. Vaše argumenty, že mužům se musí všechno vykládat polopaticky, jsou vážně trapné a už dosti ohrané. Muži nejsou jasnovidci a všem těm ženským náznakům většinou nerozumí a ani vzhledem k jejich rozdílnému způsobu myšlení porozumět nemohou, což ovšem neznamená, že jsou v jakémkoliv směru hloupější, než ženy.
To, že jsou všichni muži nevěrní, jsou jen militantní feministické žvásty. Z jedné, nebo několika málo zkušeností nelze v žádném případě vyvozovat pravidlo. To ostatně obráceně platí i na ženy.

45 queen6 | E-mail | Web | 23. září 2014 v 15:48 | Reagovat

[41]: Oprava: místo slova nevěrní, mělo v mém komentáři být slovo stejní.

46 Dominique55 | E-mail | Web | 23. září 2014 v 15:49 | Reagovat

Tak podle mě dokáže nevěru odpustit právě jen ten, který bezpodmínečně miluje, ale pravda je, že to pak chce čas, čas strávit to a naučit se znova důvěřovat, jenže na to musí být práce z obou stran a ten chlap toho musí setsakra litovat a snažit se seč může(ovšem jestli to byl jen úlet) Klidně by měl pak být schopný s pokorou přijímat i vaše řeči kolem všeho toho...Někde jsem to takhle četla, byl to fakt hotovej proces, jako když děláte nějaký jídlo a bez jedný jediný přísady by bylo hnusný:D a fakt to nakonec šlo no, ale musí oba chtít samozřejmně.

47 soul-underground | Web | 23. září 2014 v 16:01 | Reagovat

Pokud je to jen úlet a dotyčný si to uvědomí nevidím na tom nic špatného. V dnešní době podvádí každý jak holky tak kluci.

48 Marillee | E-mail | Web | 23. září 2014 v 16:05 | Reagovat

S přítelem jsme se o tom bavili už několikrát. Jsme spolu přes 3 roky a jsme svoji první, takže nemáme ani nutkání se někam "stěhovat". Došli jsme k názoru, že bychom si to nedokázali zatajit a ani sami sobě odpustit. Kdybych ho já podvedla, nedokázala bych se asi už nikdy postavit k světu. A stejně to má i on... Ale člověk nikdy neví...

49 queen6 | E-mail | Web | 23. září 2014 v 16:09 | Reagovat

[47]: Logika, že když podvádějí ostatní je toto chování normální a není na něm nic špatného a zavrženíhodného, je vážně zvrácená.

50 naoki-keiko | Web | 23. září 2014 v 16:38 | Reagovat

Já myslím, že nevěra se může objevit i ve zcela harmonickém vztahu. Partner nebo partnerka mají své určité předpoklady, proč jsme s nimi šťastní, ale i tak jim může něco scházet, třeba to, po čem tolik toužíme, tak se ohlídneme jinde.
Co oči nevidí, to srdce nebolí je trefné. Jasně, nevěra může vykazovat známky nějakého problému ve vztahu.
Člověk je člověk a ne labuť, která s tím svým labuťáčkem vydrží celý život (a obráceně samozřejmě), třeba nás příroda nastavila takhle, dala nám vlastnost, že ucítíme, když nám něco chybí. Třeba byl muž nastaven aby ve své nejpřirozenější formě obdařil malým nadělením, co nejvíc žen. A žena aby poskytla různorodou půdu pro různé geny. Možná jen lidská společnost vyžaduje věrnost, ale možná když je nevěra tabu, schválně ji vyhledáváme, protože máme pocit, že je nám něco upíráno. Kdyby tedy nevěra nebyla na černé listině lidstva a tolik se o tom nehovořilo, byli bychom šťastnější.

51 Baka - chan | Web | 23. září 2014 v 16:49 | Reagovat

Spíš by mi to bylo líto. Spíš bych pořád přemýšlela, co má ona tak pěkného(nebo co naopak nemá) a já ne, že ho to přimělo něco takového udělat...

52 Elizabeth | Web | 23. září 2014 v 16:52 | Reagovat

Páči sa mi tvoj článok, je výstižný a jasný. A súhlasím. Ja by som tiež nikdy neveru neodpustila, aj keby som toho človeka milovala až za hrob. Nevera je skrátka niečo, čo sa tak odpustiť nedá. S neverou som sa už stretla. Nebola som ja neverná a ani priateľ, ale mame bol istý čas neverný otec. Ale ona mu to odpustila. Pre mňa celkom nepochopiteľné.

53 angelxheart | E-mail | Web | 23. září 2014 v 17:41 | Reagovat

1)rozbitá sklenička se dá slepit (když použijeme to správné lepidlo a pojivo).
2)co oči nevidí srdce cítí a bolí stejně jako kdyby to viděly oči nebo slyšely uši.
3)vztah je pro dva? a co děti?
4)neni nevěra jako nevěra -pod tento pojem "lidé" schovávají spoustu věcí. Něco jiného je nevěra u bestií tipu jako muslimové postrádajících lidskost
a něco jiného u myslících "normálních" lidí. Stejně jako rozvod se vnímá všude jinak...no spoustu příkladů bych mohla vyjmenovat.
...ale samozřejmě tím nechci do nikoho rýpat, jen se nad tím můžete zamyslet:)

54 evica | 23. září 2014 v 17:46 | Reagovat

nevěra je ubohá zbabělost jednoho z partnerů,nic víc..udělá jednou udělá zas...

55 M. | Web | 23. září 2014 v 18:26 | Reagovat

absolútne súhlasím, neveru odpustiť dokáže len málokto a myslím si, že týmto ľuďom by sme ani nemali vzdávať poklonu, pretože podla mňa odpustiť neveru mi príde hlúpe voči sebe samému...ja odpustiť určité veci dokážem ale nikdy nezabudnem...a partnerovu neveru by som mala stále pred očami, kedy by dochádzalo ku kontaktu..takže ROZHODNE NIE! Na svete je veľa mužov, takže prečo by sme sa mali lzahadzovať s niekým kto si to nezaslúži?

56 Terrie. | Web | 23. září 2014 v 18:29 | Reagovat

Nevěra je sakra hnus. Něco co sama naprosto odsuzuji a myslím si, že bych nedokázala odpustit. Je však pravda, že důvody k nevěrám jsou různé a i podle toho bychom měli soudit ... někomu třeba ve vztahu chybí pozornost, jiný se prostě zamiluje i jinde ale nechce opouštět současného partnera. Přesto si myslím, že nevěra skutečně je neomluvitelná. Možná kdybychom si více stáli za svými závazky, za svými slovy a sliby, možná kdybychom naše vztahy brali více vážně a partner by se pro nás stál důležitější než naše přemrštěné ego, možná kdybychom chápali rozdíl mezi touhou a láskou a oddaností a víc si vážili, toho, co nám bylo dáno, pak by k nevěrám nedocházelo ... kdoví. Co se týče mých skromných zkušeností, podváděná jsem naštěstí nebyla a snad jsem nikdy nepodvedla.

57 therealtrue22 | 23. září 2014 v 19:47 | Reagovat

Lidé se podvádějí od pradávna. To ale neznamená, že je nevěra správná a přirozená, i když pro spoustu lidí ano. Někdy to je jednorázovka, jindy nevěra může trvat celý partnerský život. Může v tom být jen chtíč, útěk z nespokojeného vztahu, ale třeba také láska ještě k jiné osobě, než jen k partnerovi. Přiznat se a jít s pravdou ven je pořád lepší, než se nechat chytit, pokud má vztah ještě budoucnost. Za každou cenu to nabourá důvěru a psychiku na pár měsíců. Když ale vztah má vydržet, tak zlé přežije, záleží jen na těch dvou. Ne vždy se člověk může otočit na podpatku a ze vztahu kvůli nevěře odejít, ať už kvůli zodpovědnosti k dětem, majetku, rodině, musí to vyřešit, dát to znovu dohromady... Navíc ne vždy je nevěra jen o posteli a sexuálním podtextu, takové tajné zamilování do dobré/ho kamaráda/ky partnera je také zajímavá životní kapitola... Kdo nezažil, asi těžké si představit. Nikdy neříkej nikdy. Nesuď nepoznané. Dle mého podvedl jen ten, kdo je dlouhodobě ve vztahu nespokojený a pokud o tom ten druhý ví, nic s tím nedělá, nesmí se pak divit, že ho partner za někoho vyměnil a následně třeba opustil, i když zrovna nefér způsobem. Na vztahu se musí pracovat, každý den a málokdo je dnes celkově otevřený, upřímný a umí správně komunikovat, naslouchat atd. Člověk bude asi vždy toužit potom, co zrovna nemůže mít, bude sobecký. Málokdo dnes dokáže být spokojený s tím, co má a bude pořád porovnávat, srovnávat a hodnotit. Ale záleží pouze na nás, jak si svůj život a lidi kolem sebe nastavíme =)

58 lazymonkey | Web | 23. září 2014 v 20:51 | Reagovat

[44]: Nemyslím si, že môj názor je "mimo mísu". Len nenávidím keď niekto hovorí "to nikdy neodpustím!". Veď sa pozrite okolo seba, aspoň 50% párov má za sebou nejaký druh neveri a sú spolu. Nemyslím si, že k niečomu nabádam, len konštatujem, že ak chce človek zachovať vzťah, nemá sa k nevere priznávať, hoci niektorí si myslia, že úprimnosť je najlepšia - ja to konina. Nevera vzťah poznačí vždy aj keď sa ľudia milujú. Preto je lepšie nevedieť.
A mužom TREBA všetko vysvetľovať polopatisticky a najlepšie s kresleným grafom (drvivej väčšine určite). Je to proste fakt. Pretože podľa mňa veta - nie som šťastná/ necítim sa milovaná a pod. ktoré žena povie keď nie je zo vzťahom spokojná sú dostatočne konkrétne. Bohužiaľ muži si myslia, že žartujeme (alebo nás nepočúvajú alebo naozaj netuším čo sa im v ich mozočku odohráva)
A na váš komentár vyššie - že nie ste neveri schopný - každý je schopný. Len každý za iných okolností a každý má z toho iný pocit.

59 lazymonkey | Web | 23. září 2014 v 20:55 | Reagovat

A ešte som zabudla dodať ... mám za sebou dosť skúseností z opačným pohlavím, podobne ako moje známe. Vždy keď sa zvrtne reč na mužov je to ako rozprávať sa o jednom a tom istom. Možno sú výnimky a jeden z tisíca je iný ale stále tu je tých 999, ktorý tvrdenie, že muži sú rovnaký potvrdzujú.

60 RealistOnTheRainbow | Web | 23. září 2014 v 20:56 | Reagovat

Já měla na nevěru dřív dost negativní názor a hrozně jsem ji odsuzovala, ať už se stala z jakéhokoliv důvodu. Teď mi ale vztahy přijdou o dost komplikovanější a z ničeho se tak jednduchý závěr neodvažuju udělat. I když těch lidí je hodně málo, ale znám případy, kdy mají volný vztah a funguje to.

61 Marja Virtanen | Web | 23. září 2014 v 20:58 | Reagovat

Máme na to úplně stejný názor. Představa, že by se přítel dotýkal nějaké dívky stejně, jako se dotýká mě,je ubíjející. Co musí být trauma, když někdo načapá svého partnera / svou partnerku s jinou /s jiným.
Je opravdu lepší se s tím druhým rozejít, protože je to alespoň jednodušší se s tím vypořádat (a víš, že je ten druhý upřímný), než kdybys zjistila, že je ten dotyčný děvkař.

62 Kačule | Web | 23. září 2014 v 21:08 | Reagovat

Jak se říká, na tango je třeba 2. Já jsem třeba strašně moc ale mega žárlivá. jen vidím jak si přítel píše s jinou "kamarádkou" a už se ve mě vaří zlost. ale tak nějak si říkám, že mu věřím a že by to neudělal. nejsem stíhačka co by mu všechno zakazovala, to už vůbec :)
a s tím že bys mu neodpustila? to jsme na tom stejně. Jednou a dost. Už nikdy víc.

63 queen6 | E-mail | Web | 23. září 2014 v 21:46 | Reagovat

[58]: mno to, že spolu lidé jsou i po prozrazení nevěry jednoho z nich není podstatné, jelikož jak jsem už řekl, většinou podvedenému hlodá pořád v hlavě podezření a nedůvěra. Stačí například jen malé zpoždění v práci a už má jeho mozek tendenci sklouzávat k myšlenkám a různým teoriím proč se tak stalo. Několik takových vztahů ve svém okolí znám a některé dokonce i z prostředí vlastní rodiny, takže vím, o čem píši.
Sice souhlasím, že i upřímnost má své meze, že člověk nemusí, a někdy ani nechce vědět všechno, ale vážné věci by se dozvědět měl. Pravda vždy vyjde dříve, či později najevo, jelikož lež má krátké nohy.
Vámi zmiňované rozdílné chování mužů způsobuje jejich odlišný způsob myšlení a funkce mozku. Potíž je v tom, že většina žen aplikuje na muže vlastní vzorce myšlení a pak se ještě, stejně jako vy diví, že jejich náznakům muž nerozumí.
To samé je, když lidé aplikují lidské vzorce myšlení na zvířata, která jako lidé prostě nepřemýšlejí a pak se ten daný člověk diví, když se zvíře nezachová podle jeho předpokladu, nebo dokonce zcela opačně.Víc vám k tomu nemám, co říci.

64 jksdjbf | 23. září 2014 v 21:57 | Reagovat

Nevěra, to je hodně zajímavý téma a rozhodně mám co k tomu říct. Mám s tím docela pár zkušeností. Když si to tak vemu asi bych nevěru u svého kluka pravděpodobně nesnesla a díky tomu si ještě více uvědomuji jaká jsem svině. Jelikož už jsem mu byla tolikrát nevěrná a vždycky si to neskutečně užila. Ani jsem po tom neměla nějaký extra velký výčitky svědomí. Jenže když si představím, že by to on udělal mě.. Jsem strašná, ale baví mě to. Prostě už jsem taková. Nedávno jsem třeba zrovna poznala kluka, jo a zase to udělala. Jenže tenhe mi nějak otevřel oči. Nějak mi třeba začíná docházet, že náš vztah už nemá takovou cenu. Zrovna teď přemýšlím, co dělat dál, ale jediné co asi potřebuju je čas. Každopádně po tomhle zážitku s tímhle klukem je to nějak všecko jiný. Mám pocit, že svýmu klukovi už ani nejsem schopná dát pusu nebo tak. Zkrátka takhle nevěra udělala jakýsi zlom, který jsem fakticky nečekala.

65 Nekra | Web | 23. září 2014 v 22:40 | Reagovat

Tak ono záleží na tom, co kdo bere jako nevěru.

Já teda rozlišuju, jestli to je o citech, nebo jenom "na šuk". Vztah a sex jsou dvě různé věci - jedno není podmíněno druhým.

Kdyby to bylo jenom "na šuk", tak to není tak zlý jako když je to emocionálně hlubší.

I když k tomu mám tři podmínky (teda, když jsem ve vztahu) - hlásit předem, chráněnej, po provedení popsat ;). Pak už se jen jedná o hlášený sex a tomu se nedá říkat nevěra :D. I když ty podmínky jsou možná dost zastrašující... :p

Hlavně u praktik, který nechci provozovat mi připadá fér toho druhýho nechat, aby si to sehnal jinde.

66 hogreta | E-mail | Web | 23. září 2014 v 23:31 | Reagovat

Já jsem si svou věrností jistá, na nevěru nemám povahu, takže mě tahle otázka nijak netrápí. Ale co se týče třeba odpuštění partnerovi, to už tak přísná, jako ty, nejsem. Jasně, ještě před pár lety bych měla asi podobný názor jako ty. Postupem času ale zjišťuji, že jsou na světě i ve vztahu mnohem důležitější věci a že zahazovat vztah, ve kterém bych byla jinak šťastná, kvůli jednomu klopýtnutí partnera, to bych byla fakt blbá. Něco jiného by samozřejmě byl paralelní vztah a nebo opakovaná nevěra, ale jednorázové "ulítnutí" bych teď už asi odpustila.

Celkově zastávám názor, že odpustit se dá všechno, pokud člověk opravdu chce. Odpuštění není o tom, že to přestane bolet a že se na to zapomene, ale spíš o tom, že si sám v sobě člověk všechno ujasní, udělá za tím tlustou čáru a přestane tomu druhému vyčítat.

Co ale nechápu, tak to, jak většina dívek tvrdí, že kdyby byl jejich partner nevěrný, tak že by rozmlátili hubu JÍ. To jako proč? Pokud partner nechce, nepodvede, i kdyby se po něm holky plazily. A ta holka, se kterou by mě partner podvedl, nemá ke mně vůbec žádnou zodpovědnost, pravděpodobně je volná. Ale to můj partner není a ten by měl vědět, kde má své meze. Spíš bych tedy měla rozbít hubu jemu, než jí, ne :-D?

67 darkemperor | E-mail | Web | 24. září 2014 v 0:23 | Reagovat

Nevěra je pro ty, kdo neumí ve vztahu komunikovat. A pokud jim to nejde, nemají řádný vztah.

68 queen6 | E-mail | Web | 24. září 2014 v 0:42 | Reagovat

[67]: Velmi dobře napsáno!

69 Takara | Web | 24. září 2014 v 3:45 | Reagovat

Žádný z partnerů mě nepodváděl nebo o tom alespoň nevím. Vždycky jsme se s mými ex dokázali dohodnout. Když jsme viděli, že nám dochází dech, tak jsme si šli každý vlastní cestou. Sama bych  nepodvedla, protože si myslím, že pokud už s tím druhým být nechci, tak je lepší se s ním rozejít, než z něj dělat vola...no a to samé očekávám od svého partnera...

Odpustit? To záleží na situaci: jinak bude nevěru řešit mladá holka bez závazků a jinak ženská, která má na krku 2 děti...Dále záleží na okolnostech, za kterých k nevěře došlo...Za mě pokud šlo o jednorázovku, tak bych to asi skousla těžce, ale asi jo, nevím v takové situaci jsem nebyla, tak nevím, jak bych reagovala, ale v případě paralelní vztahu, to už ne, to by měl kufr před barákem...

70 jones | E-mail | 26. listopadu 2018 v 15:42 | Reagovat

DÍKY K VELKÉM DR DR NEBEZPEČNÉ PRO ŘEŠENÍ MŮJ PROBLÉMŮ JEHO EMAIL JE (drsunnydsolution1@gmail.com
moje jméno je slečna Fatima, byla jsem manželkou s mým manželem po dobu 5 let, že jsme spolu žili šťastně spolu, a to až do doby, než cestoval do Austrálie na služební cestu, kde se setkal s touto dívkou a od té doby nenávidí mě a děti a miluju jen ona. tak když se můj manžel vrátil z výletu, řekl, že mě nechce vidět znovu a mými dětmi, takže nás vyhnal z domu a teď se chystá do Austrálie, aby viděl tu druhou ženu. takže já a moje děti jsem teď byla tak frustrovaná a já jsem zůstal jen se svou maminkou a nebyl jsem se zacházet dobře, protože moje matka se oženil s jiným mužem po smrti mého otce, takže muž, kterého se provdala, se jí nelíbilo dobře, a mé děti byly tak zmatené a já jsem hledal způsob, jak dostat svého manžela zpět domů, protože ho miluji a miluju tolik, takže jeden den, když jsem procházel na svém počítači, jsem viděl svědectví o tomto kouzelníku DR Sunny, svědectví sdílela jsem na internetu dáma a to mě působivě zapůsobilo, taky si myslím, že to zkusím. Zpočátku jsem byl strach, ale když jsem si myslel, co já a moje děti procházejí, tak jsem ho kontaktoval a on mi řekl, aby zůstal klidný jen 24 hodin, že můj manžel se vrátí ke mně a na mé nejlepší překvapení jsem dostal volání od druhého dne mého manžela požádat o děti a řekla jsem DR Sunny a řekl, že vaše problémy jsou vyřešeny mým dítětem. tak tohle bylo to, jak mám svou rodinu zpátky po dlouhém stresu brzdit špatnou paní tak se všemi těmi pomoci od DR Sunny, chci vás všichni na tomto fóru připojit se mi, abych řekl obrovské díky DR Sunny a já také poradenství pro každého, kdo by měl v takových nebo podobných problémech nebo jakýkoli druh problémů by měl také kontaktovat jeho e-mail) (drsunnydsolution1@gmail.com) je řešením všech vašich problémů a problémů v životě. opět jeho e-mailová adresa je (drsunnydsolution1@gmail.com)

JE SPECIALIZOVANÝ V NÁSLEDUJÍCÍ SPELL.

(1) Pokud chcete, aby vaše ex zpět.

(2) pokud máte vždy špatné sny.

(3) Chcete-li být ve vaší kanceláři povýšeni.

(4) Pokud chcete, aby ženy / muži běhali po vás.

(5) Pokud chcete dítě.

(6) Pokud chcete být bohatí.

(7) Pokud chcete, aby váš manžel / manželka byl vaším navždy.

(8) Pokud potřebujete finanční pomoc.

(9) Jak jste byli scammed a chcete získat zpět ztracené peníze.

(10), pokud chcete zastavit rozvod.

(11), pokud chcete rozvodit svého manžela.

(12), pokud chcete, aby vaše přání byla udělena.

(13) Těhotenské kouzlo otevírat dítě

(14) Zaručte, že vyhrajete znepokojující soudní případy a rozvod bez ohledu na to, jakou fázi

(15) Zastavte manželství nebo vztah, aby se nerozlouskali.

(16) jestliže máte nějakou nemoc, jako je (H I V), (rakovina) nebo jakákoli nemoc.

(17), pokud potřebujete modlitby za osvobození pro vaše dítě nebo pro sebe.

(18), které chcete vyléčit Léčba diabetu, Léčba herpesu, Léčba HIV a AIDS, Léčba rakoviny prsu a Léčba rakoviny,

znovu se ujistěte, že ho kontaktujete, pokud máte nějaký problém, který vám pomůže. jeho e-mailová adresa je (drsunnydsolution1@gmail.com) okamžitě ho kontaktovat .... zavolejte nebo co ho napište na číslo +2349030731985

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama